بكره أحلى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بكره أحلى

إلى العلم والأخلاق نسعى .......... يلا نخلي بكره أحلى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hend
عضو جيد جدا
عضو جيد جدا
hend

المساهمات : 64
تاريخ التسجيل : 17/01/2009
العمر : 36

مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Empty
مُساهمةموضوع: مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى   مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 10:42 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هااااااااااى شباب فى الموضوع ده انا اللى هكتب الكلام مش هيكون منقول او قريته فى كتاب او حاجة هيكون خااااااااااااالصا من تاليفى وده دورى انا اما دوركم انتم هو انكم تقروه وتقولوا رايكم بالسلب او الايجاب ويارب اللى اكتبه يعجبكم اوك؟

اول موضوع هو:
I Can

Every person is special, that is what I believe. We are all unique and have

what make us different from each other. I think that every one of us should have

faith in God first then confidence in himself, by this way he will be able to do

whatever he desires. Life is full of options so we shouldn't restrict ourselves into a

small place, we should have dreams and ambitions and work hard to make them

come true and as Bill Gates said " it's not your fault that you were born poor, but

it's your fault to die poor" this man is a realistic man who doesn't surrender and let

go his dream. Back to our topic now everyone has to say I Can. Can what? Can

be who I 'm and make my dreams come true. The future is ahead of us and there

is a reason that we don't know it, what is that reason? This reason is that you can

be better and better everyday as long as you try. It's a blessing that you don't

know what will happen cause this means that you still have a chance to change.

Success isn't the aim, the aim is to prove yourself by this success we can all

succeed in anything we try to do, but this success doesn't mean that this is the

only thing I'm good at, for example we can all clean our houses but this doesn't

mean that I should spend my life cleaning houses cause I 'm good at cleaning. It

only means that I'm a clean person
You should have planes for your life and always look forward no matter where you

are, just believe that tomorrow will be better. Also don't give up if you get

depressed, I know that the way to success isn't easy but easy come easy go right?
If you reached this success don't let go and if you can top this success do it. We

only live once and the day that passes never comes back so don't waste a single

day. We will be remembered by our deeds so we should exert all our energy to

leave a good memory, and our descendants would be proud of us. All great people

who lived before are still alive among us by their deeds and their dreams which

were just a thought one day are now facts cause they believed they can. I 'm not

asking you to change the world but at least change your world, although if u can

change the world but you don't then all I can say is " what a loss
"
My last words will be " Today I was good, tomorrow I will be better, one day I will

be the BEST
"

عدل سابقا من قبل hend في الإثنين أغسطس 03, 2009 6:22 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Snow_white
Admin
Snow_white

المساهمات : 764
تاريخ التسجيل : 01/09/2008
العمر : 35

مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى   مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 12:46 am

جميلة جدا يا هند
انا بحب جدا اللون ده
ساعات كنت بستخدم الكلمة دي (i can)عشان احفز نفسي لما احس بضعف>>>وكتير بنتفع الحمد لله
جميلة جدا الجمله الخاتمة
والجزء ده كمان
the aim is to prove yourself by this success

وطول عمري بحلم بالجزء ده
We will be remembered by our deeds so we should exert all our energy to leave a good memory, and our descendants would be proud of us.

بجد كلها جميلة وهادفة
جزاكي الله خيرا
مستنين المزيد ترحيب ترحيب ترحيب
https://bokra-ahla.ahlamontada.net
hend
عضو جيد جدا
عضو جيد جدا
hend

المساهمات : 64
تاريخ التسجيل : 17/01/2009
العمر : 36

مُساهمةموضوع: رد: مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى   مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 6:15 am

ترحيب ترحيب ترحيب ترحيب ترحيب
هاااااااااااااااااااااااااااااى slam

انا فرحاااااااااااانة جدا ان الموضوع عجبك يا سنو وان شاء الله اكون احس واحسن فى المقالات اللى جاية
شكرا شكرا
زمردة
عضو ممتاز
عضو ممتاز
زمردة

المساهمات : 110
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى   مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 2:34 am

يااااا جااااااااااااااااامد يا هننووووووووووووووود صفاره

ما شاء الله .. وانجليزى كمان يا عم ... صفاره صفاره

حلووووووووووووووة دى
:

" Today I was good, tomorrow I will be better, one day I will

be the BEST"

ترحيب
firing_dragon
عضو ممتاز
عضو ممتاز
firing_dragon

المساهمات : 661
تاريخ التسجيل : 07/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى   مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 3:15 am

ترحيب ترحيب ترحيب

هاااااااااااااااااااااااايل بجد رائع.........

بس ده انجليزي ليه يا مرسي..........؟؟؟قصدي يا هند؟...........
بس بجد الكلام اكثر من كلمة ذي قيمة.............

الي الافضل دوما .........>>>>

مـــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااااااااتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
بكره أحلى :: يلا نخلي بكره أحلى :: الملتقى..................................... :: موضوعات عامة-
انتقل الى: