بكره أحلى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بكره أحلى

إلى العلم والأخلاق نسعى .......... يلا نخلي بكره أحلى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

معلومات لم تعرفها...هام

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
firing_dragon
عضو ممتاز
عضو ممتاز
firing_dragon

المساهمات : 661

معلومات لم تعرفها...هام Empty
مُساهمةموضوع: معلومات لم تعرفها...هام   معلومات لم تعرفها...هام Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 5:22 pm

هل تعلم انك إذا التقطت صورة بالكاميرا في يوماكتمال القمر.. فانك سترى أشباحا .. ويمكنك ملاحظتهم بوضوح

هل تعلم انك إذا أضفت البصل إلى كميه من الصودا.. فانه سيتكون لديك غاز الاسيد الساموالقاتل

هل تعلم انه في إحدى المحيطات البعيدة توجد دوامة بحرية من يسقط بها يجد نفسه في الفضاءخارج الغلاف الجوي وربما في القمر

هل تعلم انك إذا أكلت فاكهة بعد شربك للقهوة مباشرة

فانك ستموت على الفور وهذه حقيقة لم يستطع العلماء تفسيرها

هل تعلم انك إذا تحدثت في اليوم الواحد أكثمن 1400 كلمة.. فانك ستصاب بجلطه دماغية

هل تعلم انك إذا استلقيت على الرمال لمدة 5ساعات متواصلة فانك ستجد نفسك في الجهة الثانية من الكرة الأرضية.. وهذه حقيقة غير مجربة حتى الان

هل تعلم انك اذا قلت.. زوباغ.. ريباغ..عسواج مزهاغ.. فانك سوف تسمع أصوات أشباح
والخبر الاهم
///
///
///
///
هل تعلم انك إذا صدقت كل الكلام اللي فوق يبقى انت اهبل و خسارة فيك الكمبيوتر اللي انت قاعد عليه ويبقى كفاية عليك آلة حاسبة
مقالة من واحد ظريف ودمه يلطش

Snow_white
Admin
Snow_white

المساهمات : 764

مُساهمةموضوع: رد: معلومات لم تعرفها...هام   معلومات لم تعرفها...هام Icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 3:21 am

والله انا كنت عمالة أقرأ بالعافية
وأنا مبرئة Shocked وحالتي حالة
لأني مكنتش مصدقة حاجه

لما جت الجملة دي
أكلت فاكهة بعد شربك للقهوة مباشرة
شكيت في الأمر ....وقلت ازاي يعني ما أكيد فيه ناس كتير اعرفهم عملو كده وماحصلهمش حاجه
ولما جت دي بقى
(وهذه حقيقة غير مجربة حتى الان)
bounce
أتأكدت ان الموضوع فيه إن

بس فعلا وللأسف فيه ناس في مجتمعنا بيصدقوا أي حاجه وبالذات لو اللي قالها مش أي حد

ترحيب ترحيب ترحيب
https://bokra-ahla.ahlamontada.net
firing_dragon
عضو ممتاز
عضو ممتاز
firing_dragon

المساهمات : 661

مُساهمةموضوع: رد: معلومات لم تعرفها...هام   معلومات لم تعرفها...هام Icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 3:30 am

hello hello hello hello

انا برضه كنت زيك كده....وسبحان الله برضه حكاية التفاحة دي وقفتني كتير وقولت طب ده انا كتير كنت بعملها بس ارجع وااقول لا ....وكنت محتار وبرضه حكاية القمر دي مادخلتش......بس ضحكت في الاخر..........

بس هي الفكرة فعلا زي ما قولتي يا د سنو اننا طيبين وبنصدق اي حاجة حتي لو هبل رسمي........

معلومات لم تعرفها...هام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-