بكره أحلى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بكره أحلى

إلى العلم والأخلاق نسعى .......... يلا نخلي بكره أحلى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كبرت ولا كان ليك دور؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
انا بابا يالا(تيتو)
عضو
عضو
انا بابا يالا(تيتو)

المساهمات : 11

كبرت ولا كان ليك دور؟ Empty
مُساهمةموضوع: كبرت ولا كان ليك دور؟   كبرت ولا كان ليك دور؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 8:54 pm

دى ياجماعه اول موضوع لى فى المنتدى واتمنى انه يليق بالمنتدى وفيه حابب اسئلكم عن دوركم فى الحرب على غزه ياترى كان دورك ايه ؟ عملت حاجه ولاكان مجرد تعاطف ولا قلت بينك وبين نفسك ياعم وانا مالى ولو عملت ياترى عملت ايه دعيت؟اتبرعت؟قاطعت؟شاركت فى مظاهرات(ومتخفش مش هقول لحد عن المشاركه دى بينى وبينك)ومين فينا كان عنده استعداد انه يروح غزه وكان بيتمنى كده من جواه(من عند البطين الايسر يعنى)وياترى انت حاسس ان كان ليك تأثير ولا بتعمل كده بدافع انك لازم تعمل كده بغض النظر عن النتيجه طب لو كان دورك مقتصر بس على التعاطف اونك قلت( ياعم وانا مالى)ممكن تقولى السبب وفى النهايه اتمنى ياجماعه انى اسمع ارائكم وعايز رأيك يكون بمنتهى الحريه لان رأيك يهمنى فياريت تعبر عن نفسك
Snow_white
Admin
Snow_white

المساهمات : 764

مُساهمةموضوع: رد: كبرت ولا كان ليك دور؟   كبرت ولا كان ليك دور؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 9:16 pm

Very Happy Very Happy
بدايه موفقه
وسؤال حلو د.تيتو

والله الواحد مكسوف من اللي عمله لأنه مش كفايه

احنا عملنا زيارة معهد ناصر اللي فرحتني أوي....ونفسي اروح تاني
اتبرعت والحمد لله بس مش بكتير يعني Neutral
بدعي بس الصراحة ساعات بنسى.....فجزاك الله خيرا عالتذكره

ألفت قصيده ود.فيرنج كمان ياريت حضرتك تقراهم هما في اللجنه الفنيه فوق

ا scratch
تقريبا بس كده
بس أوعدك اني هحاول أعمل حاجات تاني بإذن الله
https://bokra-ahla.ahlamontada.net
انا بابا يالا(تيتو)
عضو
عضو
انا بابا يالا(تيتو)

مُساهمةموضوع: رد: كبرت ولا كان ليك دور؟   كبرت ولا كان ليك دور؟ Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 10:58 pm

شكرا على رد حضرتك وانا قريت القصيده وبجد جميله ومعبره وواضح انك كنتى حاسه بمعانى الكلمات وكذلك د فيرنج وانا عارف ان كلنا مقصرين اتجاه غزه بس شمعه وسط الظلام احسن من الظلام الدامس وياترى احنا فعلا كان لينا تأثير ولا؟انا عن نفسى دعيت واتبرعت وكان نفسى ازور اى جرحى بس للاسف محصلش ومستنى باقى الاراء عن دورهم فى الحرب على غزه
dr.no
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.no

المساهمات : 205

مُساهمةموضوع: رد: كبرت ولا كان ليك دور؟   كبرت ولا كان ليك دور؟ Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 1:34 am

برحب بيك اولا فى منتدى بكرة احلى
بالنسبة احنا عملنا ايه فى حرب غزة
انا عن نفسى يا تيتو
قاطعت المنتجات الامريكية والاسرائيلية
هاتقولى مالوش تاثير

على الاقل خالص لما اقف ادام ربنا يوم الحساب

اقول لربنا انا عملت يارب اللى فى استطاعتى

ده غير انى كنت بدعيلهم فى الصلاة

وشكرا ليك ياتيتو على الموضوع ده
fatota
Admin
fatota

المساهمات : 481

مُساهمةموضوع: رد: كبرت ولا كان ليك دور؟   كبرت ولا كان ليك دور؟ Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 4:03 am

فعلا بداية جميلة جدا
انا بتهيألى عملت زى ما سنو قالت
روحنا معهد ناصر واتبرعنا الحمد لله
بس ده مش حاجة يعنى جامدة ده اصلا اقل حاجة والواجب علينا بما اننا مش قاادرين نعمل حاجة تانية
والحمد لله انا مقاطعة المنتجات الأمريكية من سنة وشوية
وان شايفة ان ده المفروض له تأثير كبير لأنه بيأثر على اقتصادهم بدليل اللى حصل ايام الدنمارك خسروا كتير جدا وهما اللى قالوا كدة بنفسهم
عموما ربنا يقدرنا ونستمر فى الدعاااااء
الحاجة اللى كان نفسى اعملها فعلا انى كنت اروح غزة واشتغل فى المستشفيلت هناك
واعتقد ان واجبنا دلوقتى اننا نذكر الناس بالموضوع زى ما حضرتك عملت عشان حتى نرجع ندعيلهم تانى
جزاك الله خير
انا بابا يالا(تيتو)
عضو
عضو
انا بابا يالا(تيتو)

مُساهمةموضوع: رد: كبرت ولا كان ليك دور؟   كبرت ولا كان ليك دور؟ Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 6:33 am

شكرا ليكم على ردودكم وعندك حق يادكتور نو فى موضوع المقاطعه وشكر خاص لدكتوره فطوطه على ان عندها استعداد تروح لغزه لان دى بيدل على قدره على التضحيه نادره فى الزمن دى ولاتنسوا اخوانكم فى غزه

كبرت ولا كان ليك دور؟
صفحة 1 من اصل 1